כניסה

תמיכה
הרשות הקימה מספר מרכזי סיוע ותמיכה לחברות המדווחות. להלן פרטים על דרכי ההתקשרות עימם.
הרשות מעמידה לרשות המדווחים במערכת מרכז תמיכה שמספרו 03-9298778.
 
במספר זה קיימות הפניות לגורמים השונים במערכת כגון: תמיכה טכנית, גורם מאשר, תמיכה משפטית ועוד.
 
מרכז התמיכה הטכנית פועל בימים א - ה בשעות 22:00 - 8:00 (מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר פרטים במענה קולי ונציג תמיכה ייצור קשר).
 
בכל תקלה או בעיה בדווח למגנא, יש ליצור קשר עם התמיכה.
 
בנוסף, פועלת בתל-אביב לשכת שירות לדיווח בסיוע מדריך. פרטי ההתקשרות מפורטים להלן:
לשכת שרות ת"א
מיקום: רח' תוצרת הארץ 12 תל-אביב
טלפון 03-5661777
פקס 03-5601020
 
הלשכה פתוחה לקהל המדווחים בימים א-ה בשעות 8:00-18:00
 
מדריך למשתמש בנושא יצירת קבצי PDF: לחץ כאן
תגיות:

פניות ותלונות לרשות

מערכות וטפסים