כניסה

תמיכה

הרשות הקימה מספר מרכזי סיוע ותמיכה לחברות המדווחות. להלן פרטים על דרכי ההתקשרות עימם.

הרשות מעמידה לרשות המדווחים במערכת מרכז תמיכה שמספרו 077-2200111.

במספר זה קיימות הפניות לגורמים השונים במערכת כגון: תמיכה טכנית, גורם מאשר, תמיכה משפטית ועוד.

מרכז התמיכה הטכנית פועל בימים א - ה בשעות 22:00 - 8:00 (מעבר לשעות הפעילות ניתן להשאיר פרטים במענה קולי ונציג תמיכה ייצור קשר).

בכל תקלה או בעיה בדווח למגנא, יש ליצור קשר עם התמיכה.

 

בנוסף, פועלת בתל-אביב לשכת שירות לדיווח בסיוע מדריך. פרטי ההתקשרות מפורטים להלן:

לשכת שרות ת"א

מיקום: רח' תוצרת הארץ 12 תל-אביב

טלפון 03-5661777

פקס 03-5601020

הלשכה פתוחה לקהל המדווחים בימים א-ה בשעות 8:00-18:00

מדריך למשתמש בנושא יצירת קבצי PDF: לחץ כאן

תגיות:

פניות ותלונות לרשות

מערכות וטפסים